- - sprzęt był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem
- wszelkie zobowiązania finansowe zostały uregulowane
- nie została przekroczona liczba wydruków zagwarantowana przez serwis - Gwarancja nie jest udzielana na elementy, które zużywają się w naturalny sposób podczas eksploatacji urządzenia tj. rolki poboru papieru, układy separujące.
- A także w przypadku gdy:
- - sprzęt został uszkodzony przez siły wyższe (zalanie, wyładowanie atmosferyczne)
- sprzęt został uszkodzony w transporcie do lub z serwisu przez firmę kurierską (zaleca się ubezpieczać paczkę przy wysyłce kurierem)
- usterki związane z software'm -
Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie przez serwis RAMNET w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy.
- W wyjątkowych sytuacjach okres naprawy gwarancyjnej może ulec wydłużeniu do 30 dni w przypadku, gdy do wykonania naprawy gwarancyjnej nezbedne jest sprowadzenie części, która występuje wyłącznie na zamówienie specjalne.
- W przypadku, gdy nie będzie możliwa naprawa gwarancyjna, serwis RAMNET zwróci koszt naprawy klientowi poprzez wystawienie faktury korygującej. Zwrot płatności następuje w takiej formie w jakiej zostało zapłacone za daną usługe/naprawę (gotówką -->zwrot gotówką) (przelewem ->zwrot przelewem na wskazane konto w terminie do 7dni od podpisania faktury korygującej)
- OPŁATY MANIPULACYJNE
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji klient zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 50zl netto.
- GWARANCJA NA TONERY PRINTE
-
Materiały eksploatacyjne posiadają gwarancję do momentu wyczerpania się środka barwiącego, jednak nie dłużej niż 24mc od daty zakupu.
-
Gwarancja obejmuje jakość wydruków i techniczne funkcjonowanie
-
W przypadku wad produktu gwarantujemy :
wymianę wadliwego produktu na nowy
(od ręki dla klientów, którzy regularnie dokonują zakupów za średnią kwotę 1500zł netto/mc liczoną z 3 ostatnich miesięcy)
(do 7dni roboczych dla pozostałych klientów) naprawę drukarki (bez względu czy jest ona jeszcze na gwarancji, czy nie), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie produktu Printe- GWARANCJA NA MATERIAŁY ORYGINALNE
- Gwarancja jest rozpatrywana zgodnie z procedurami danego producenta. W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt telefoniczny 22 353 49 02 lub mailowy office@ramnet.pl