GWARANCJA

  • Udzielamy gwarancji zgodnie z poniższym zestawieniem
  • GWARANCJA SERWISOWA
  • 3 miesięczną gwarancje na każdą naprawę serwisową pogwarancyjną

  • 12 miesięczną gwarancje na wymienione nowe oryginalne części

  • pod warunkiem spełnienia poniższych restrykcji:
  • - nie została zerwana plomba gwarancyjna
    • - sprzęt był użytkowany zgodnie z przeznaczeniem
      - wszelkie zobowiązania finansowe zostały uregulowane
      - nie została przekroczona liczba wydruków zagwarantowana przez serwis
    • Gwarancja nie jest udzielana na elementy, które zużywają się w naturalny sposób podczas eksploatacji urządzenia tj. rolki poboru papieru, układy separujące.
    • A także w przypadku gdy:
    • - sprzęt został uszkodzony przez siły wyższe (zalanie, wyładowanie atmosferyczne)
      - sprzęt został uszkodzony w transporcie do lub z serwisu przez firmę kurierską (zaleca się ubezpieczać paczkę przy wysyłce kurierem)
      - usterki związane z software'm
    • Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie przez serwis RAMNET w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy.
    • W wyjątkowych sytuacjach okres naprawy gwarancyjnej może ulec wydłużeniu do 30 dni w przypadku, gdy do wykonania naprawy gwarancyjnej nezbedne jest sprowadzenie części, która występuje wyłącznie na zamówienie specjalne.
    • W przypadku, gdy nie będzie możliwa naprawa gwarancyjna, serwis RAMNET zwróci koszt naprawy klientowi poprzez wystawienie faktury korygującej. Zwrot płatności następuje w takiej formie w jakiej zostało zapłacone za daną usługe/naprawę (gotówką -->zwrot gotówką) (przelewem ->zwrot przelewem na wskazane konto w terminie do 7dni od podpisania faktury korygującej)
    • OPŁATY MANIPULACYJNE
    • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji klient zostanie obciążony opłatą manipulacyjną w wysokości 50zl netto.
    • GWARANCJA NA TONERY PRINTE
    • Materiały eksploatacyjne posiadają gwarancję do momentu wyczerpania się środka barwiącego, jednak nie dłużej niż 24mc od daty zakupu.
    • Gwarancja obejmuje jakość wydruków i techniczne funkcjonowanie
    • W przypadku wad produktu gwarantujemy :
    • wymianę wadliwego produktu na nowy
      (od ręki dla klientów, którzy regularnie dokonują zakupów za średnią kwotę 1500zł netto/mc liczoną z 3 ostatnich miesięcy)
      (do 7dni roboczych dla pozostałych klientów)
    • naprawę drukarki (bez względu czy jest ona jeszcze na gwarancji, czy nie), jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii było zastosowanie produktu Printe
    • GWARANCJA NA MATERIAŁY ORYGINALNE
    • Gwarancja jest rozpatrywana zgodnie z procedurami danego producenta. W celu uzyskania informacji prosimy o kontakt telefoniczny 22  353 49 02 lub mailowy office@ramnet.pl